ساپینتو: هنوز ۱۸ بازی برای همه تیم‌ها مانده است
لیگ برتر ایران - 29 آذر 1401 ساعت 21:14 - 58.3K بازدید
اشتراک
گزارش خطا

ساپینتو: هنوز ۱۸ بازی برای همه تیم‌ها مانده است

به نظرم در ۲۰ دقیقه اول جنگنده نبودیم و رفتار مناسبی که از بازیکنان انتظار داشتم را ندیدم. در این‌ بازی‌ها باید جنگنده باشید و برای توپ اول و دوم روی ضربه‌های کاشته تلاش کنید. روی ضربه کاشته گل خوردیم. از منطقه‌ای گل خوردیم که می‌دانستیم حریف از آن‌جا حمله می‌کند. بیش‌تر اوقات حریف کرنرهای کوتاه انجام می‌داد. این هفته هم خیلی سخت روی ضربه‌های کاشته کار کردیم. می‌دانستیم که از این راه گل می‌زنند. همه چیز را درباره این تیم می‌دانستیم. خودتان می‌دانید که امروز تیمی را به زمین فرستادند که میانگین قدی زیاد داشت و جنگنده بودند و فشار زیادی آوردند. به خاطر نبود لوکادیا، این ترکیب را فرستادند. متاسفانه زیاد قوی ظاهر نشدیم. بعد از این که گل خوردیم، واکنش نشان دادیم و به بازی برگشتیم. با یک استراتژی خوب هم توانستیم گل بزنیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم. در نیمه دوم با قدرت ظاهر شدیم و گل دوم را زدیم. بعضی از بازیکنان ما مشکل فیزیکی داشتند. جعفر سلمانی و رضاوند مشکل داشتند. چند تعویض هم کردیم. تنها کاری که می‌توانستیم انجام دهیم و نکردیم، این بود که تصمیم‌های آخر را خوب نگرفتیم. آن‌ها هم ریسک زیادی کردند. وقتی یک تیم عقب است، ریسک می‌کند. پرسپولیس در نیمه دوم شانسی نداشت و یک سانتر کردند و فرصت خیلی بزرگی نداشتند. بازی برای ما بود. باعث تاسف است که دو امتیاز از دست‌مان رفت. پرسپولیس دو موقعیت ایجاد کرد و ما هم روی آن‌ها کار کرده بودیم. بازی خوبی بود. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. خوب کار کردند. ما فرصت گرانبهایی را از دست دادیم. پرسپولیس هم کیفیت بالایی داشت و خوب کار کرد. تمامی موقعیت‌ها و لحظات خوب بود و فرصت خیلی گران‌بهایی را از دست دادیم و راجع به بازی بعد فکر می‌کنیم.
کیفیت دربی؟

خیلی سخت است. دربی بازی سختی است و دو تیم فضایی به هم نمی‌دهند. دربی این است که بیش‌تر بجنگید و موثر ظاهر شوید و از فرصت‌ها به صورت موثر استفاده کنید. جزییات است که تصمیم آخر را مشخص می‌کند. بعضی از اوقات تیم من می‌توانست مالکیت بیش‌تری داشته باشد. تیم حریف هم قوی بود و نگذاشت چیزی که داشتیم را نشان دهیم و خودمان باشیم. ما نزدیک به پیروزی بودیم ولی کرنر باعث تساوی شد و باعث تاسف است.

داوری؟

داور بازی سختی را قضاوت کرد. بعضی وقت‌ها برای ما و بعضی وقت‌ها برای آن‌ها سوت زد. شاید خطایی که برای حریف گرفت، خطا نبود. به طور کلی قضاوت او خوب بود.

تاثیر در قهرمانی؟

هیچ؛ یک بازی عادی بود. هنوز ۱۸ بازی برای همه تیم‌ها مانده است و قضاوت کردن زود است.

تعویض‌ها؟

ما مالکانه بازی نمی‌کردیم. مهری هم یک کارت زرد گرفته بود. روزبه بازیکنی است که تیم را در حالت بالانس نگه می‌دارد اما پرسپولیس بازی مستقیم انجام نمی‌دهد و روی زمین بازی می‌کند. فکر کردم که زبیر می‌تواند بهتر بازی کند و به همین دلیل تعویض کردم.

دو گل مشابه پرسپولیس؟

می‌دانستیم که بازیکنان پرسپولیس کیفیت بالایی دارند. اسماعیلی‌فر، صادقی و ترابی بازیکنان خوبی هستند. این سه نفر خوب بودند و ما برای این امر آماده بودیم. از طرف چپ هم ترابی خوب سانتر می‌کرد. ما روی تیرک اول کار کرده بودیم. پرسپولیس همیشه توپ را به جلوی تیرک اول می‌اندازد. روی این کار کردیم. ولی روی ضربات ایستگاهی، نتوانستیم توپ‌ها را کنترل کنیم. خوب کار کرده بودیم و روی این مساله آماده بودیم. برای توپ دوم هم آماده بودیم اما بعضی وقت‌ها نمی‌توانید همه چیز را کنترل کنیم. ولی یک گل در دقیقه ۹۰ خوردیم. سه امتیاز در دستمان بود و ناراحت کننده است.

تصمیمات در طول بازی؟

ما داشتیم می‌بردیم و پرسپولیس حتی فرصت چندان زیادی هم نداشت. نمی‌دانم چه بگویم. اگر بازی را می‌بردیم، درباره این مساله صحبت نمی‌کردید. با مصدومانی که داشتیم، خوب تصمیم گرفتیم. کسی نمی‌تواند به این سوال جواب دهد. فکر می‌کنم به خاطر تعویض‌هایم بازی را نباختیم. اگر به میانگین قدی ما نگاه کنید، به غیر از صالح حردانی، همه بازیکنان ما قد بلندتر بود. بیش‌تر بازیکنان بالای ۱۸۰ تا ۱۹۰ سانتی‌متر بودند. با این میانگین قدی، دو گل از روی ضربات کاشته خوردیم. 

دیدگاه ها

گزارش خطا

کاربر گرامی ،
به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید.