مجیدی: از هواداران عذرخواهی می‌کنم
جام حذفی - 23 فروردين 1401 ساعت 00:49 - 55.4K بازدید
اشتراک گذاری
گزارش خطا

مجیدی: از هواداران عذرخواهی می‌کنم

مجیدی: از هواداران عذرخواهی می‌کنم

 

🔸سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به تیم نساجی تبریک می‌گویم. از هواداران عذرخواهی می‌کنم که امشب پیروز نشدیم. تمام مسئولیت شکست با من است. بازیکنان تمام تلاش خود را کردند و بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند.

 

🔸در ضربات پنالتی همیشه شرایط 50-50 است که نساجی توانست به پیروزی برسد. از کمیته داوران درخواست می‌کنم لیستی را به ما بدهند، چون از هفته گذشته تمرینات ویژه‌ای را برای بازی 10 نفره، 9 نفره و حتی 8 نفره انجام دادیم.
مجیدی: گل آرمان خطا باشد دیگر مربیگری نمی کنم/ مربی لیگ برتری دنبال چیدن کمک داور بازی استقلال است!

 

🔸سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: دیگر پیش‌بینی نمی‌کردیم که بازیکن ما گل بزند و داور آن را مردود اعلام کند. حالا همه کارشناسانی که با فدراسیون فوتبال کار می‌کنند می‌گویند که تصمیم داور درست بود و بقیه می‌گویند داور اشتباه کرد.

 

🔸عدم گلزنی ما ربطی به حضور تماشاگران ندارد.جوانان استقلال امروز عالی بودند. صالح حردانی و سبحان خاقانی و امیرحسین حسین‌زاده و ... عالی بازی کردند. بدشانس بودیم و وقتی از فرصت‌ها استفاده نکنیم، مثل امروز تنبیه می‌شویم.

 

🔸دروازه‌بان ما در طول بازی 2 بار هم به زمین نخورده است. ما باید از فرصت‌های خود استفاده می کردیم که نکردیم و مسئولیت باخت با من است. اگر این گل آرمان خطا باشد من دیگر مربیگری نمی‌کنم.

دیدگاه ها

گزارش خطا

کاربر گرامی ،
به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید.