گفته بودند 2-0 به آلمان ببازیم بهتر از 5-0 است!تیم 98 با بردن آمریکا تخلیه روانی شدآن زمان اصلا حرفهای نبودیماگر ایویچ بود 100% از گروه صعود میکردیم