جام جهانی 202605 تیر 1405 ساعت 15:452K بازدید
9دانلوداشتراک گذاریگزارش خطا

ایران در آمریکا تیم خوبی بوده یا فقط دو امتیاز گرفته؟

صحبت‌های پژمان راهبر، بهنام مددی و محمد پالیزوان در ویدیوکست ورزش سه:
- بعد از نبردن نیوزلند، انتقادات زیادی از تیم ملی انجام شد، چون همه انتظار برد داشتند اما بعد از بازی با بلژیک و تساوی مقابل این تیم همه‌چیز عوض شد. باید بپذیریم که تحلیل‌ها همیشه مبتنی بر نتایج است.
- موجی از احساس همیشه بر تحلیل‌ها سوار است و این، در تمام دنیا وجود دارد.
- اگر بازی با نیوزلند را دوباره ببینید، قطعا نظرتان درباره آن مسابقه هم خیلی عوض می‌شود.
- ما از لحاظ روانی هم مقابل نیوزیلند استیبل نبودیم و با ذهن ۱۰۰ درصد فوتبالی وارد زمین نشدیم.
- تنها باگ تیم ملی مقابل نیوزیلند، پیش‌بینی غلط برای مهار کریس وود بود.
- شجاع خلیل‌زاده با آن همه تجربه و پختگی، چون اولین جام‌جهانی و اولین بازی‌اش را تجربه می‌کرد، مقابل نیوزیلند روز خوبی نداشت اما در بازی دوم با بلژیک با اینکه مهاجم قوی‌تری هم مقابلش بود، عالی بازی کرد.

تازه‌ترین اخبار ورزشی ایران و جهان دراپلیکیشن ورزش سه
دانلود

دیدگاه‌ها

لطفا قبل از ارسال دیدگاه خود، حتماقوانین و مقرراترا مطالعه فرمایید.
لطفا منتظر بمانید...

ویدیوهای بعدی

ویدیوهای پیشنهادی

ویدیوهای بعدی