صحبت های محمد پالیزوان، مربی و آنالیزور باتجربه فوتبال ایران در ویدیوکست ورزش سه:
- هم ما و هم مصر، هر دو دوست داریم توپ را به حریف بدهیم.
- اگر مالکیت داشتیم و توانستیم بازی را بگردانیم، نباید فریب بخوریم و با پیج شل شده مقابل مصر بازی کنیم.
- هدف آنها بازپسگیری توپ و حمله سریع است و در این کار مهارت دارند.
- در دو بازی اولمان گیم پلن را خوب چیدیم و قطعا در بازی با مصر هم این اتفاق خواهد افتاد.
- خودم از دیدن ترکیب تیم ملی و تغییرات زیاد مقابل بلژیک تعجب کردم و گفتم جواب نمیدهد اما ثابت شد آنها گیمپلن درستی داشتند.
- از دقیقه ۱ تا ۱۵ بازی نیوزلند، چهار موقعیت گل داشتیم اما روی یک باگ کوچک فردی در خط دفاع گل خوردیم.
- گل اول ما به نیوزلند نتیجه ۲ دقیقه مالکیت و سوار بودن روی حریف بود.
- ریاکشینهایمان به چالشهای ایجاد شده در جریان مسابقه خوب نبوده است.