خانم کیانی تا حدودی عجله کردین!!!
تکواندو زنان - 05 تیر 1402 ساعت 09:10 - 11.6K بازدید
اشتراک
گزارش خطا

خانم کیانی تا حدودی عجله کردین!!!

ناهید کیانی، تکواندوکار تیم ملی ایران که توانست برای اولین بار مدال طلای تاریخ تکواندوی زنان ایران را در مسابقات جهانی کسب کند، در صفحه اینستاگرامش از تقدیری که اداره ورزش جوانان تهران از او به عمل آورده بود به شکلی تلویحی انتقاد کرد و با استوری کردن عکس تقدیرنامه نوشت: «شرمنده کردین».

علی جوادی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران، در واکنش یه این استوری کیانی گفته است: «ناهید کیانی تا حدودی عجله کرده است، زیرا او از نظر مادی و معنوی تحت حمایت یکی از دستگاه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت.

کیانی نباید در این زمینه زود قضاوت می‌کرد و از این موضوع ناراحت می‌شد، افتخارآفرینی او باعث خوشحالی تمام ملت ایران شد و بعد از این او تحت حمایت یکی از دستگاه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت تا بدون دغدغه و استرس ورزش حرفه‌ای خود را ادامه دهد. مبلغ 5 میلیون تومان نیز به دلیل این که داخل تقدیرنامه او خالی نباشد به او اهدا شد.

برای اولین بار به دستور استاندار تهران و با هدف حمایت از قهرمانان و مدال‌آوران استان تهران مقرر شد هریک از دستگاه‌های استانی حامی مالی یکی از قهرمانان تهرانی شود که این پیشنهاد در شورای ورزش استان تهران نیز مصوب گردید. تصور می‌کنم ناهید کیانی از این اقدام ارزشمند در استان تهران بی‌اطلاع بود.»

دیدگاه ها

گزارش خطا

کاربر گرامی ،
به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید.