نزاع دسته‌جمعی باعث قتل لیدر مسجدسلیمان شد
ایران - 11 خرداد 1402 ساعت 17:06 - 67.2K بازدید
اشتراک
گزارش خطا

نزاع دسته‌جمعی باعث قتل لیدر مسجدسلیمان شد

جزئیات نزاعی که به یک قتل منجر شد؛

به گزارش "ورزش ‌سه"، ساعاتی پیش از اینکه عده‌ای با سلاح گرم یک درگیری دیگر را در محله پنج‌بنگله مسجد سلیمان رقم بزنند، یک نزاع دسته جمعی در منطقه دیگری از شهر رخ می‌دهد، که دو طرف پس از فاصله گرفتن از صحنه درگیری و در حالی که احتمالا در انتظار شروع مجدد زد و خورد بوده‌اند، در محله پنج‌بنگله با هم روبرو می‌شوند.
گویا یک طرف این درگیری حول و حوش ساعت 12:30 دقیقه بامداد چهارشنبه در محله پنج‌بنگله به دکه محمدامین هماوند می‌روند و با خریدن آب معدنی سعی دارند گلویی تازه کنند، که توسط گروه دیگر درگیری آنها را با سلاح گرم غافلگیر می‌کنند و تا به خودشان بیایند آنها را به گلوله می‌بندند.

در این بین در حالی که طرف غافلگیر شده این نزاع با گلوله‌های جنگی زخمی می‌شوند و در ادمه به بیمارستان منتقل می‌شوند، یک تیر هم به شکم امین هماوند که در دکه‌اش مشغول رسیدگی به کسب و کار خود بوده برخورد می‌کند و با اینکه او هم به بیمارستان منتقل می‌شوند و تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد، تلاش پزشکان برای احیای او به نتیجه نمی‌رسد و لیدر نفت مسجد سلیمان به همین سادگی جان خود را از دست می‌دهد.
وب‌سایت "ورزش‌سه" برای این خانواده جوان مسجد سلیمانی که به گفته بسیاری از کسانی که او را می‌شناسند، اصلا اهل درگیری و زد و خورد نبوده، در این حادثه وحشتناک که غم بزرگی را به بار آورده است، آرزوی صبر می‌کند.

دیدگاه ها

گزارش خطا

کاربر گرامی ،
به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید.