گفتگوی صمیمانه با امیر عابدزاده دروازه بان لژیونر ایرانی
بازیکنان - 27 دی 1398 ساعت 00:41 - 6K بازدید

گفتگوی صمیمانه با امیر عابدزاده دروازه بان لژیونر ایرانی

امیررضا عابدزاده (زادهه ۶ اردیبهشت ۱۳۷۲ در تهران) دروازه‌بان فوتبال اهل ایران است. او فرزند دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران، استقلال تهران و پرسپولیس، احمدرضا عابدزاده است. امیر عابدزاده در آبان ماه سال ۱۳۹۶ از سوی کارلوس کی‌روش برای نخستین‌بار به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد.

دوران باشگاهی

او در سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۷ عضوی از آکادمی فوتبال پرسپولیس تهران بود و از ۷ سالگی زیر نظر پدرش تمرین می‌کرده‌است. او از سن ۱۵ سالگی به انگلستان منتقل شد.

وی در سال ۲۰۰۸ مدتی عضو تیم برنتفورد بود، سپس در سال ۲۰۰۹ به آکادمی باشگاه تاتنهام پیوست و پس از آن به تیم لندن تایگر رفت.

امیر عابدزاده در سال ۲۰۱۱ به کشور آمریکا و تیم لس‌آنجلس بلوز رفت و مدتی نیز در تیم ۲۳ سال لس‌آنجلس بلوز بازی کرد.

عابدزاده در سال ۲۰۱۲ به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست. او در فصل اول حضورش در تیم پرسپولیس یعنی در زمان سرمربیگری مانوئل ‍ژوزه و یحیی گل محمدی فرصت بازی کردن در بازی‌های رسمی را پیدا نکرد. او در فصل دوم هم چند هفته ابتدایی را با تیم بزرگسالان تمرین کرد اما با نظر علی دایی سرمربی وقت تیم و موافقت خودش به تیم امید پرسپولیس ملحق شد. او نسبت به مدیران پرسپولیس نارضایتی داشت. او توسط کیروش برای آماده‌سازی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به تیم ملی دعوت شده‌است.

دیدگاه ها

گزارش خطا

کاربر گرامی ،
به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید.