هادی چوپان و کسب برنز مستر المپیا دسته آزاد ۲۰۱۹
بازیکنان - 24 شهریور 1398 ساعت 22:28 - 44.9K بازدید

هادی چوپان و کسب برنز مستر المپیا دسته آزاد ۲۰۱۹

هادی چوپان (زادهه ۴ مهر ۱۳۶۶ در اَبنُو، شهرستان سپیدان، استان فارس) بدن‌ساز حرفه‌ای اهل ایران است. او از سال ۱۳۷۹ کار پرورش اندام را شروع کرده و از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ عضو ثابت تیم ملی بدن‌سازی ایران بوده‌است. چوپان چندین دوره در مسابقات فدراسیون جهانی بدن‌سازی و تناسب‌اندام شرکت کرده و عناوین ملی و بین‌المللیِ مختلفی را کسب کرده‌است.

هادی چوپان در سال ۱۳۶۶ در سپیدان استان فارس به دنیا آمد. در سال ۱۳۷۹ (۱۳ سالگی) بدن‌سازی را آغاز کرد. در نوجوانی گچکار بوده و کنار دست برادر بزرگ‌ترش حسن کار می‌کرد. برادرش از مشوقان اصلی او در رسیدن به قهرمانی بود. پس از گذشتِ سه سال از آغاز فعالیت حرفه‌ای، به مقام سوم کشور و همچنین قهرمانی استان فارس دست پیدا کرد. در سال ۱۳۸۴ نخستین مدال ملی خود را به‌دست آورد. چوپان پس از تجربه کردنِ شکست‌ها و پیروزی‌های بسیار، چندین بار موفق به کسبِ عنوان قهرمانی و نایب‌قهرمانی شده‌است.

مربی او در سال‌های ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۷ جمشید اوجی بود. پس از آن، چند سال مربی نداشت و از ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ علی نعمتی مربی‌گری او را بر عهده داشت. از اواخر ۱۳۹۶ به این سو هَنی رامبد عهده‌دارِ مربی‌گریِ اوست. چوپان ساکن شیراز است و در آن شهر مدیریتِ یک باشگاه بدن‌سازی را بر عهده دارد. هادی چوپان در محافل جهانی ملقب به «گرگ ایرانی» (The Persian Wolf) است.

دیدگاه ها

گزارش خطا

کاربر گرامی ،
به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید.