نشست مطبوعاتی کالدرون پیش از بازی با صنعت نفت
حواشی - 24 شهریور 1398 ساعت 15:34 - 2.5K بازدید
اشتراک
گزارش خطا

نشست مطبوعاتی کالدرون پیش از بازی با صنعت نفت

به گزارش “ورزش سه”، گابریل کالدرون که پیش از تعطیلی لیگ برتر در هفته دوم این رقابت‌ها برابر تراکتور شکست خورده بود، اکنون با حضور در نشست خبری به تشریح آخرین شرایط این تیم پیش از جدال با نفت آبادان پرداخته است.

 

سرمربی پرسپولیس در ابتدای صحبت‌هایش گفت:

 

هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و باید این بازی را ببریم. با باخت مقابل تراکتور در این بازی مسئولیت بیشتری داریم. این هفته خوب کار کردیم و تیم آماده است. از کیفیت دو بازی ابتدایی راضی نبودم و انتظار بازی بهتری دارم. مشخص است که بازیکنان نیاز به فرصت بیشتری دارند و البته ما باید این بازی را برنده باشیم.

 

کالدرون درباره محرومیت بیرانوند و صحبت او درباره جدایی از پرسپولیس گفت: من همیشه به نظرات و تصمیمات کمیته انضباطی احترام می گذارم و به تصمیمی که اینبار گرفتند بیشتر احترام می گذارم و البته می گویم که چرا. بیرانوند یک بازیکن بین المللی در فوتبال ایران است. من به عنوان یک خارجی انتظار دارم که از او حمایت بیشتری شود مخصوصا در جمع فوتبال. برای اینکه او یک افتخار برای کشور است. در مورد حکم، به کمیته احترام می گذارم و تصمیم مناسبی بود.

 

وی ادامه داد: از شما سوال می کنم ویدیوی که تراکتور منتشر کرده چه معنی دارد؟ به دنبال محرومیت بیرانوند هستند. اگر هدف تراکتور این بوده من موافقم اما وقتی در زمان گرم کردن هواداران تراکتور فحاشی کردند و سنگ انداختند یک قوطی نوشیدنی به سمت نیمکت پرت کردند و نارنجک انداختند که خطرناک است. باشگاه تراکتور به نسبت درخواستی که برای محرومیت دارد باید نسبت به اتفاقات این بازی هم رفتار متناسب داشته باشد. اگر درخواست فیر پلی دارند اولین کسی که باید رعایت کند آنها به عنوان میزبان هستند.

 

سرمربی پرسپولیس در ادامه صحبت هایش گفت: من به تصمیم کمیته احترام می گذارم؛ با سنگ هایی که هواداران تراکتور انداختند این خطر برای بازیکنان ما وجود داشت و حتی نارنجک هایی که انداختند؛ به همین دلیل به تصمیم کمیته احترام می گذارم و از تراکتور می خواهم که به رفتار خودشان هم نگاهی بیندازند. ما عکس و تصاویر این رفتار را داریم اما باختیم و مثل ورزشکار به خانه برگشتیم. وقتی آنها اجازه سنگ پرانی به بازیکن می دهند به نظرم کمیته هم تصمیم خوبی گرفت.

دیدگاه ها

گزارش خطا

کاربر گرامی ،
به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید.