حمودی با دعوت از هادی عقیلی به کمپین ورزش سه پیوست
کمپین ستاره ها - 01 مرداد 1398 ساعت 09:00 - 936 بازدید

حمودی با دعوت از هادی عقیلی به کمپین ورزش سه پیوست

حمودی با دعوت از هادی عقیلی به کمپین ورزش سه پیوست
کمپین "ورزش سه" همچنان شاهد حضور ستاره‌هاست و این بار فوتبالیست شناخته شده ایران به این جمع اضافه شد.
به گزارش "ورزش سه"، علی حمودی یکی از معدود بازیکنان فوتبال ایران است که سابقه حضور در تیم های مطرح فوتبال ایران را دارد. او در تیم های استقلال، سپاهان، تراکتور، فولاد و پیکان بازی کرده و یکی از باتجربه ترین بازیکنان حال حاضر لیگ برتر به حساب می آید.
او که یک قهرمانی در لیگ برترو یک قهرمانی در جام حذفی با استقلال  را در کارنامه اش را دارد از لیگ پنجم و با تیم استقلال اهواز به فوتبال ایران معرفی شد و در طول حدود 14 سال 200 بازی در لیگ برتر ایران با لباس تیم های مختلف انجام داده است. 
 حمودی که بازوبند کاپیتانی تیم پیکان را هم بر بازو می بندد در دهه اخیر همواره یکی از مدافعان راست موثر فوتبال ایران بوده است.
علی حمودی ضمن اعلام پیوستن به کمپین "ورزش سه" می‌گوید: «علی حمودی هستم، عضو تیم پیکان تهران ، به کمپین حمایت از سیل زدگان می پیوندم. از دوست خوبم هادی عقیلی دعوت می کنم به این کمپین بپیوندد و پیراهن پیکان را با امضای تمام بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم به کمپین ورزش سه اهدا می کنم.»
وب‌سایت "ورزش سه" با همکاری سازمان جوانان و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کمپینی را برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل‌های اخیر شروع کرده است. چهره‌های ورزشی و هنری همانند برانکو ایوانکوویچ، جواد نکونام، پژمان جمشیدی، امیر قلعه‌نویی، کیمیا علیزاده، یحیی گل‌محمدی، مجید جلالی، خداداد عزیزی، علیرضا منصوریان و ... در این کمپین شرکت و یک نفر را برای کمک به سیل‌زدگان به چالش کشیدند تا این زنجیره برای جمع‌آوری هرچه بیشتر کمک‌های مردمی ادامه‌دار باشد.
هم‌وطنانی که قصد کمک به سیل‌زدگان را دارند می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن «ایوا» و یا کد دستوری #۱۱۲*۷۳۷* مبلغ مورد نظر خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز نموده و رسید آن را برای وب‌سایت "ورزش سه" ارسال نمایند تا علاوه بر اجر معنوی، نامشان در میان شرکت‌کنندگان در کمپین ثبت شود.
«کمپین ستاره‌ها» از بیست و دوم اردیبهشت‌ماه ۹۸ آغاز و به مدت ۶ ماه در وب‌سایت "ورزش سه" ادامه خواهد داشت؛ تمام کمک‌های نقدی و غیر نقدی ستاره‌های ورزشی و هنری مستقیماً به حساب جمعیت هلال احمر واریز خواهد شد و "ورزش سه"دخل و تصرفی در آن ندارد.

دیدگاه ها

گزارش خطا

کاربر گرامی ،
به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید.