گل‌های فوتسال بانوان پیکان - هیئت فوتبال نطنز
فوتسال زنان - 22 آبان 1401 ساعت 00:56 - 8.7K بازدید

گل‌های فوتسال بانوان پیکان - هیئت فوتبال نطنز

هفته نهم سوپرلیگ فوتسال زنان - این دیدار که در سالن فوتسال ورزشگاه قیانوری تهران برگزار شد با برتری هفت بر دو پیکان به اتمام رسید.

نیلوفر اردلان سرمربی تیم فوتسال بانوان این باشگاه پس از کسب پیروزی هفت بر دو مقابل هیات فوتبال نطنز در گفت‌وگو با رسانه باشگاه پیکان گفت: طبق شناختی که از هیات فوتبال نطنز داشتیم، خوب می دانستیم که چگونه از زیر فشار نطنز خارج شویم چرا که واقعا بازیکنانش خوب و سرعتی هستند. خدا را شکر توانستیم به موقع گل بزنیم و گل‌های خوبی را هم به ثمر برسانیم.

اردلان در ادامه گفت: نتیجه امروز خیلی برایمان ارزشمند بود و از همین جا به بازیکنان و کادر فنی خودمان خسته نباشید می‌گویم. این بازی تمام شد و ما خودمان را برای بازی با حفاری آماده می‌کنیم.

سرمربی پیکان در ادامه گفت: دوئل زیبایی بین ما و پالایش ایجاد شده که البته تیم نصر فردیس را نیز در این بین نباید فراموش کرد. درست است که ۴ امتیاز با ما اختلاف دارند اما هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست و هیچ‌ کدام از بازی ‌ها آسان نیست.

اردلان در پایان عنوان کرد: پالایش نفت آبادان بازیکنان بسیار خوب و باتجربه‌ای دارد. امتیاز از دست دادن در هر بازی می‌تواند تیم‌ها را به چالش بکشاند اما ما پر قدرت پیش می‌رویم تا به هدف نهایی خودمان برسیم.

دیدگاه ها

گزارش خطا

کاربر گرامی ،
به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید.