مطهری : دوست ندارم پیش از بازی با فجر درباره پیشنهاد حرف بزنم
لیگ برتر ایران - 11 خرداد 1401 ساعت 16:58 - 9.1K بازدید
اشتراک
گزارش خطا

مطهری : دوست ندارم پیش از بازی با فجر درباره پیشنهاد حرف بزنم

حمید مطهری: منتقدین ما 15 ساله هستند!

 

اگر ارکان باشگاه گل محمدی را حمایت کنند قول می‌دهم که پرسپولیس فصل آینده قهرمان می‌شود. کاری به خودم ندارم با گل محمدی قهرمان می‌شود.  

 

رامین خودش را در خط حمله نشان داده اما ما فرایندی داریم که مجموع عملکرد بازیکنان را در حمله و دفاع و آیتم های مختلف در نظر می‌گیریم اما بعد از  بازی با فجر گل محمدی در مورد این مسئله تصمیم می‌گیرد.

 

آدم‌های 15 ساله در فضای مجازی و پیج‌های خاص مطالب تخریبی می‌گذارند. این کادر چه مشکلی در بدنسازی داشته است؟ طوری صحبت می‌کنید که انگار تیم به دسته دوم رفته است. کجای این تیم مشکل بدنی داشته است؟  

 

تیمی که در دقیقه 85 گل می‌زند کجا مشکل بدنی دارد؟ این موجی است که در فضای مجازی راه انداختند و از آن بهره‌برداری می‌کنند، چرا؟ بماند.

 

کجای دنیا دیده‌اید که دو سال و نیم یک کادر دو قهرمانی لیگ، یک قهرمانی سوپرجام، یک نایب قهرمانی آسیا و یک نایب قهرمانی لیگ برتر داشته باشد؟! بعد بگویند این کادر ضعیف است. این خنده‌دار است.

دوست ندارم پیش از بازی با فجر درباره پیشنهاد حرف بزنم، ولی اگر بگوییم پیشنهادی نیست دروغ گفتم. در این دو سال و نیم پیشنهاد داشته‌ام، ولی برای اصول خودم قبول نکردم. 

دیدگاه ها

گزارش خطا

کاربر گرامی ،
به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید.