خلاصه عملکرد پیام نیازمند در بازی شب گذشته
ایران - 01 دی 1400 ساعت 15:20 - 27.1K بازدید
اشتراک
گزارش خطا

خلاصه عملکرد پیام نیازمند در بازی شب گذشته

پائولو سرجیو سرمربی پرتغالی که نامی آشنا برای ایرانیان است، تصمیم گرفت تا یک بار دیگر فرصت حضور در میدان را به نیازمند بدهد.  آخرین و تنها بازی پیام برای پورتیموننزه در مرحله یک‌سی‌ودوم جام حذفی پرتغال مقابل اولیویرنسه بود که بعد از نتیجه ۳ بر ۳ در ۱۲۰ دقیقه، پورتیموننزه با درخشش گلر ایرانی خود در ضربات پنالتی برنده از زمین خارج شده بود.

 

بازی برای پورتیموننزه خوب پیش رفته بود آنها با یک گل از میزبان پیش بودند ولی اخراج آیلتون مورتی در دقیقه 50 کار را برای تیم پائولو سرجیو سخت کرد و همین 10 نفره بودن باعث شد مقاومت نیازمند و خط دفاعی پورتیموننزه هشت دقیقه پیش از سوت پایان شکسته شود و بازی در 90 دقیقه با تساوی یک – یک به پایان برسد. در 120 دقیقه نیاز دفاع جانانه نیازمند که 4 سیو موثر داشت به همراه خط دفاعی، باعث شد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

 

در پنالتی ها گلر ایرانی پورتیموننزه یک بار دیگر به مدد تیمش آمد و همان اتفاقاتی را که در مرحله یک سی و دوم و در ضربات پنالتی انجام داده بود، مجددا تکرار کرد و نیازمند با درخشش در ضربات مرگبار پنالتی باعث صعود تیمش شد و ثابت کرد که پنالتی گرفتن در خون اوست.

دیدگاه ها

گزارش خطا

کاربر گرامی ،
به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید.