برترین گلهای اولیویه ژیرو در جام حذفی انگلیس
جام حذفی Fa Cup - 10 مرداد 1399 ساعت 16:16 - 552 بازدید

برترین گلهای اولیویه ژیرو در جام حذفی انگلیس

اُلیویه ژیرو ( زادهه ۳۰ سپتامبر ۱۹۸۶) بازیکن فوتبال اهل فرانسه است. او در تیم شهر تولدش به فوتبال بازی کردن رو آورد و شش سال در آکادمی فوتبال آموخت.

الیویه جاناتان ژیرو یک بازیکن حرفه ای فوتبال در پست مهاجم نوک است که در فصل 12-2011 بهمراه تیم مون‌پلیه قهرمان لیگ فرانسه (لیگ ۱) شد و عنوان آقای گل را با به ثمر رساندن ۲۱گل و البته به صورت مشترک با گلزن تیم پاری سن ژرمن یعنی کوین گمرو کسب کرد.

بهترین گلزن لیگ فرانسه در آخرین فصل حضورش در لیگ ۱ به عنوان جذاب‌ترین بازیکن فوتبال این کشور انتخاب شد. وی اولین بازی ملی خود را در ۱۱ نوامبر ۲۰۱۱ در برابر بلژیک انجام داد. الیویه همواره زیدان و ون باستن را الگوی خود قرارداده است. ژیرو در روز ۲۶ ژوئن ۲۰۱۲ با قراردادی پنج ساله به ارزش ۱۲ میلیون پوند رسماً به آرسنال پیوست. ژیرو در سال ۲۰۱۷ موفق شد که جایزه بهترین گل سال را از آن خود کند. وی در سال ۲۰۱۸ در ۳۱ ژانویه با عقد قراردادی به ارزش ۱۸ میلیون پوند از آرسنال به چلسی پیوست. ژیرو در سال ۲۰۱۸ توانست رکورد تعداد گل ملی زیدان را بزند و در رده چهارم گلزن‌های تیم ملی فرانسه بایستد. الیویه ژیرو در سال ۲۰۱۸ با تیم ملی فرانسه قهرمان جهان شد.

دیدگاه ها

گزارش خطا

کاربر گرامی ،
به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید.