20 گل برتر لوئیس نانی در تمام دوران فوتبالی اش
بازیکنان - 25 فروردين 1399 ساعت 17:00 - 1.7K بازدید

20 گل برتر لوئیس نانی در تمام دوران فوتبالی اش

لوییس کارلوس آلمیدا دا کونیا (پرتغالی: Luís Carlos Almeida da Cunha؛ زاده ۱۷ نوامبر ۱۹۸۶) که عموماً با نام نانی شناخته می‌شود بازیکن فوتبال اهل پرتغال است که در پست وینگر برای اورلاندو سیتی بازی می‌کند.

نانی دوران کودکی سختی داشته و در خانواده‌ای فقیر بزرگ شده‌است. هنگامی که یک نوزاد بود به همراه خانواده‌اش به پرتغال آمد و جدا از خانواده در کنار عمه خود در آمادورا حومه لیسبون بزرگ شد و با دوستش مانوئل فرناندز به بازی می‌پرداختند. او هنوز تصمیم به ازدواج نگرفته و معتقد است که در حال حاضر نباید خود را معطوف به زندگی خانوادگی کند.پدرش اورادر۷ سالگی ترک کرد.

نانی از کودکی طرفدار تیم پورتو بود. وی ابتدا به تیم کودکان رئال اسپرت پیوست و سپس راهی اسپورتینگ لیسبون شد. او در سال ۲۰۰۵ اولین بازی خود را برای اسپورتینگ انجام داد و طی ۲۹ بازی ۴ گل به ثمر رساند. او در فصل دوم نیز ۲۹ بازی کرد و توانست ۴ گل بزند. او در ۶ بازی از جام یوفا توانست ۱ گل بزند. سپس وی با نشان دادن توانایی‌هایش توانست در ۶ ژوئن ۲۰۰۷ با منچستر یونایتد قرارداد ۵ ساله امضا کند. مبلغ قرارداد وی با منچستر ۲۵/۵ میلیون یورو بود. اولین بازی او برای یونایتد مقابل شانزن بود که با پیروزی ۶–۰ منچستر یونایتد به پایان رسید.

دیدگاه ها

گزارش خطا

کاربر گرامی ،
به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید.