تمام گلهای گابریل ژسوس در لیگ برتر جزیره
لیگ برتر انگلیس - 08 فروردين 1399 ساعت 16:25 - 1.5K بازدید

تمام گلهای گابریل ژسوس در لیگ برتر جزیره

گابریل فرناندو د ژسوس که معمولاً با نام گابریل ژسوس (انگلیسی: Gabriel Jesus؛ زادهه ۳ آوریل ۱۹۹۷) شناخته می‌شود، یک بازیکن فوتبال اهل کشور برزیل است که در پست مهاجم برای منچستر سیتی در لیگ برتر فوتبال انگلستان و برای تیم ملی فوتبال برزیل بازی می‌کند.

ژسوس کار خود را از باشگاه پالمیراس آغاز کرد. او در سال ۲۰۱۵ جایزه بهترین بازیکن تازه‌وارد به مسابقات را از آن خود کرد، همان سالی که کمک زیادی برای دستیابی تیمش به قهرمانی جام حذفی برزیل کرد. در فصل بعدی عنوان بهترین بازیکن سال لیگ برزیل را همزمان با قهرمانی تیمش پس از ۲۲ سال در مسابقات سری آ برزیل نصیب خود کرد. او در ژانویه ۲۰۱۷ با قراردادی به مبلغ ۳۲ میلیون یورو به تیم فوتبال منچسترسیتی پیوست و در سال ۲۰۱۸ به همراه تیمش موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ جزیره و جام اتحادیه انگلستان شد.

وی به همراه تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال برزیل در المپیک تابستانی ۲۰۱۶ حاضر بود.

و همچنین به همراه تیم ملی فوتبال برزیل در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ حاضر بود. گابریل ژسوس ،کوین دی بروینه ، آگوئرو و استرلینگ در سال ۲۰۱۹ بیشترین گل را برای منچستر سیتی زده اند.

لازم به ذکر است که وی قبل از ورود به عرصه حرفه ای فوتبال در زمان میزبانی جام جهانی 2014 جدول خیابان های برزیل را رنگ می کرد;که این موضوع باعث الگوی خیلی از فوتبالیست های جوان شده است.

دیدگاه ها

گزارش خطا

کاربر گرامی ،
به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید.