به مناسبت سالروز تولد روبرتو باجو; اسطوره ایتالیا
ایتالیا - 29 بهمن 1398 ساعت 22:11 - 3.9K بازدید
اشتراک
گزارش خطا

به مناسبت سالروز تولد روبرتو باجو; اسطوره ایتالیا

 به نقل از «فوتبال ایتالیا»، زمانی که تعصب بر فوتبال ایتالیا سلطه پیدا کرده بود، روبرتو باجو از بین نزاع‌های موجود سر بر آورد. امروز 18 فوریه (29 بهمن) تولد 53 سالگی «مو دم‌اسبی الهی» است. نکته خوب مسن‌تر شدن این است که به خود می‌بالید که بازی بزرگان فوتبال را در دوران اوج‌شان دیده‌اید. شما جوان‌ترها نمی‌توانید کاملاً درک کنید که یک ستاره در دوران اوج بازیگری‌اش چطور بوده است. آنها فراتر از یک فیلم در «یوتیوب» و یا تصاویر نوظهور «گیف» است. روبرتو باجو شعری در حرکت بود.

باجو - تا حدودی مناسب برای یک بودایی - بر فوتبال تعصبی ایتالیا غلبه کرد. واقعاً نمی‌توانم فکر کنم که بازیکن دیگری بتواند هواداران فوتبال را جدای وفاداری به باشگاه‌های خود در شبه‌ جزیزه ایتالیا متحد کند. روبرتو پیراهن تیم‌هایی همچون یوونتوس، فیورنتینا، اینتر و میلان را به تن کرد که رقابت دیرینه‌ای با یکدیگر دارند، اما هیچ‌کس هیچ‌گاه مقابل او نایستاد. چند بازیکن دیگر هستند که واقعاً بگویند فروش‌شان به تیم دیگر باعث شورش در خیابان‌ها شده است؟ این شور و شوقی عادی نبود که باجو در دل مردم به وجود آورد.

امروز، باجو 53 ساله شد. موهای فرفری او حالا سفید شده، دیگری خبری از مدل موی‌های دم‌اسبی‌اش نیست، اما برق چشمان سبز رنگش هنوز هم برقرار است. «مو دم اسبی الهی» بهترین لقبی بود که می‌شد به باجو داد، بازیکنی که شما را با دیدن بازی‌هایش به بهشت نزدیک‌تر می‌کرد.

دیدگاه ها

گزارش خطا

کاربر گرامی ،
به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید.