تعویق فوتسال قهرمانی آسیا به دلیل "ویروس کرونا"
حواشی - 14 بهمن 1398 ساعت 13:25 - 2K بازدید

تعویق فوتسال قهرمانی آسیا به دلیل "ویروس کرونا"

محمد ناظم‌الشریعه درباره تعویق مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا اظهار داشت: با توجه به اتفاقاتی که در زمینه اشاعه ویروس کرونا رخ داده، ایجاد تأخیر در زمان برگزاری مسابقات دور از ذهن نیست. از سوی روابط بین‌الملل فدراسیون هم به ما اعلام شد که ممکن است این اتفاق رخ بدهد، اما هنوز به صورت کتبی چیزی اعلام نشده است.

سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: اردوی بعدی ما طبق برنامه از هفدهم بهمن آغاز خواهد شد و تغییری در برنامه آماده‌سازی ما ایجاد نمی‌شود. به نظرم در صورت تعویق مسابقات، فرصت خوبی خواهد بود تا با همکاری سازمان لیگ فوتسال، بازی‌های لیگ را زود تمام کنیم تا بازیکنان را در اختیار داشته باشیم و از طرفی هم بازی‌های تدارکاتی بیشتری هماهنگ کنیم.
وی تأکید کرد: البته همه اینها منوط به تأیید نهایی و رسمی تعویق مسابقات از سوی AFC است. ضمن اینکه مدت زمان تأخیر نیز تعیین‌کننده است. پس از آن می‌توانیم برنامه‌های‌مان را پُربارتر کنیم و از این فرصت، نهایت بهره را ببریم. اردو به دلیل حضور بسیار فعال بازیکنان، بسیار خوب بود. با وجود اینکه بازیکنان کمی خسته بودند، کارهای بدنی را بسیار خوب پشت سر گذاشتند و در اردوی بعدی هم روی کارهای تکنیکی تمرکز خواهیم کرد. از کادر خوبم در تیم ملی هم تشکر ویژه‌ای می‌کنم

دیدگاه ها

گزارش خطا

کاربر گرامی ،
به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید.