شروع طوفانی استقلال مجیدی با 8 گل در 2 بازی
لیگ قهرمانان آسیا - 09 بهمن 1398 ساعت 00:08 - 39K بازدید

شروع طوفانی استقلال مجیدی با 8 گل در 2 بازی

به گزارش"ورزش سه" استقلال در یک شرایط کاملاً غیرطبیعی به مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا وارد شد. درحالی که به تازگی کادر فنی تیم تغییر کرده بود، میزبانی بازی اول از این تیم گرفته شده بود، تا 24 ساعت قبل از بازی هنوز مشخص نبود که اساساً در لیگ قهرمانان حاضر می شود یا نه، پرواز تیم با چند ساعت تاخیر و جنگ اعصاب انجام شد، سه بازیکن اصلی را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشت و از همه بدتر، استقلال در طول هفته گذشته از تمرین در یک زمین مناسب محروم بود.
اما هیچ کدام از این حاشیه های ریز و درشت، آبی ها را متوقف نکرد. در واقع استقلال با یک مجموعه منسجم، باغیرت و یکدل همه این مشکلات و موانع را بی اثر کرد. یک تیم که از واکنش های بازیکنان ذخیره و خوشحالی از ته دل نیمکت نشین هایش می شود فهمید چه حس خوبی در رختکن این تیم جریان دارد. انگار این بی تدبیری ها و کمبودها به جای اینکه به تیم لطمه بزند، تبدیل به موتور محرکی شده که استقلال در هر بازی، برای برد و برای موفقیت بیشتر تشنه تر و حریص تر شود.
حالا استقلال در 4 روز سرنوشت ساز در لیگ قهرمانان آسیا، نمره ای بالاتر از 20 گرفته. 8 گل در بیرون خانه، دو پیروزی بی گفت و گو و نمایشی به یادماندنی در دوحه. فراتر از صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، این یک شروع ایده آل برای فرهاد مجیدی بود که ریسک بزرگی کرد و جانشین استراماچونی محبوب شد. ناکامی فرهاد در همین گام اول، می توانست آینده او را دستخوش مخاطره کند اما او همان بردهای پرگلی که استراماچونی در استقلال باب کرده بود را با شدت و قدرت ادامه داد.

دیدگاه ها

گزارش خطا

کاربر گرامی ،
به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید.