برترین گلزنان ملی جهان؛ علی دایی و کریستیانو رونالدو
بازیکنان - 23 شهریور 1398 ساعت 17:57 - 9.3K بازدید

برترین گلزنان ملی جهان؛ علی دایی و کریستیانو رونالدو

علی دایی ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران صاحب یکی از معدود رکورد هایی فوتبال ملی است که تا کنون سالهاست کسی آنرا نشکسته است، اما این اسطوره فوتبال ایران بی تردید می گوید: "کریستیانو رونالدو رکورد من را شکست خواهد داد".
مُهاجم سابق ایران که اکنون 50 سال سن دارد، در 149 بازی که برای کشورش انجام داد توانست 109 گل ثبت نماید و بهترین گلزن تاریخ فوتبال ملی است.اما رونالدو با چهار گلی که مقابل لیتوانی به ثمر رساند، کاپیتان پرتغال به 93 گل زده رسید، در این صورت 16 گل با رکورد علی دایی فاصله دارد و در صورت به ثمر رساندن 17 گل، بر این رکورد غلبه خواهد کرد.

علی دایی در آخرین صحبت هایش با روزنامه پرتغالی "ای بولا" در مورد تهدی رکوردش از سوی رونالدو اظهارت جالب انجام داد و گفت: "فکر می کنم کریستیانو 109 گل من را شکست دهد. او بازیکن خوبی است و فکر می کنم این اتفاق خواهد افتاد."

با این حال، علی دایی نگران از دست دادن اهداف در سطح انتخابی نیست و می افزاید: "این چیزی است که بخشی از فوتبال است. همه رکوردها وجود دارد که باید شکسته شود و علاوه بر این، او بازیکن خوبی است."

در این ویدیو اختصاصی منتخبی از بهترین گل های این دو اسطوره فوتبال جهان را باهم مشاهده میکنیم.صد در صد گلهای جذابی هم نیز وجود دارد که بدلیل نداشتن کیفیت خوب آن در این ویدیوکلیپ نگذاشتیم تا ویدیوکلیپی با کیفیت و در شان مخاطبین ورزش سه تهیه کرده باشیم.

دیدگاه ها

گزارش خطا

کاربر گرامی ،
به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید.