برترین شوتهای کلاچ لبران جیمز در NBA فصل 19-2018
بازیکنان - 27 مرداد 1398 ساعت 13:01 - 3.4K بازدید

برترین شوتهای کلاچ لبران جیمز در NBA فصل 19-2018

لبران ریمون جیمز (به انگلیسی: LeBron Raymone James)، بسکتبالیست سرشناس امریکایی است که در تیم لس‌آنجلس لیکرز بازی می‌کند. بسیاری از افراد او را یکی از پنج بازیکن برتر تاریخ بسکتبال در نظر می‌گیرند و برخی نیز به وی لقب بزرگترین بازیکن تمام دوران را داده‌اند. جیمز صاحب افتخارات فراوانی در دوران کاری خود است و از بازیکنان پر افتخار به‌شمار می‌رود. برخی از این افتخارات به شرح زیر است:

چهار بار جایزه باارزش‌ترین بازیکن ان‌بی‌ای، سه بار بهترین بازیکن فینال NBA، دو مدال طلای المپیک، سه بار بهترین بازیکن مسابقات آل استار، بهترین بازیکن سال اولی NBA در سال 2004 و سه بار قهرمانی NBA. همچنین او صاحب رکوردهای فراوانی از جمله بهترین امتیاز آور تاریخ پلی آف NBA می‌باشد. ۱۲ بار نیز در تیم منتخب سال و ۵ بار در تیم منتخب برترین مدافعان قرار گرقته است.

لبرون جیمز دوران دبیرستان خود را در زادگاه خود آکرون، اوهایو گذراند. از همان ابتدا به او لقب ستاره جدید دنیای بسکتبال می‌دادند و فردی شناخته شده در شبکه‌های تلویزیونی بود. به همین دلیل مشتریان فراوانی پیدا کرده بود. سرانجام در سال ۲۰۰۳ به عنوان انتخاب اول درفت ان‌بی‌ای به تیم کلیولند کاوالیرز پیوست و دوران بازی وی شروع شد. جیمز خیلی سریع خود را به اثبات رساند و عنوان بهترین بازیکن سال اولی را به دست آورد. در نتیجه طرفداران بسکتبال متوجه شدند که با یک ستارهه نو ظهور رو به رو هستند. او دو سال پیاپی بهترین بازیکن لیگ شد اما موفق به کسب قهرمانی نشد. تصمیم به جدایی گرفت و سال ۲۰۱۰ به عنوان بازیکن آزاد با میامی هیت قرارداد امضا کرد و دوران جدیدی برای پادشاه آغاز شد. دو قهرمانی در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ و همچنین بهترین بازیکن سال حاصل کار او در میامی بود (هر چهار سال به فینال رسید) مجدداً پس از چهار سال دوری به تیم شهر مادری خود یعنی کلیولند کاوالیرز بازگشت تا این شهر را پس از ۵۲ سال صاحب عنوان قهرمانی کند. هدفی که موفق به انجام آن شد و در سال ۲۰۱۶ در حالی که ۳–۱ از حریف خود گلدن استیت واریرز عقب بود به طرز شگفت‌انگیزی ۴–۳ آن‌ها را شکست داد و سومین قهرمانی خود را به دست آورد. در سال ۲۰۱۸ پس از دو سال ناکامی در فینال، قرارداد تازه ای با لس آنجلس لیکرز امضا کرد.

دیدگاه ها

گزارش خطا

کاربر گرامی ،
به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید.