بازگشت نوجوانان تیم ملی کشتی فرنگی پس از قهرمانی در جهان
ایران - 15 مرداد 1398 ساعت 09:44 - 1.8K بازدید

بازگشت نوجوانان تیم ملی کشتی فرنگی پس از قهرمانی در جهان

مسابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان جهان روزهای 11 تا 13 مردادماه در شهر صوفیه بلغارستان برگزار شد و در پایان تیم ایران با 4 مدال طلای امیررضا ده‌بزرگی در وزن 48 کیلوگرم، سعید اسماعیلی در وزن 51 کیلوگرم، رضا ساکی در وزن 71 کیلوگرم و شاهرخ میکائیلی در وزن 110 کیلوگرم با اقتدار و برای چهارمین بار به عنوان قهرمانی دست یافت.

در وزن 71 کیلوگرم رضا ساکی در دور اول با نتیجه 6 بر صفر داتا چخایدزه از گرجستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 10 بر 4 و ضربه فنی ایون دوسوفتی از رومانی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل رئوف عبداله علی اف از آذربایجان با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی رفت. ساکی در این مرحله الکساندرین گوتو از مولداوی را در یک کشتی نزدیک با نتیجه 6 بر 6 از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار پایانی استفان استارودوبتسیف از روسیه را با نتیجه 4 بر یک از پیش رو برداشت و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 51 کیلوگرم سعید اسماعیلی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم کومی ساوادا از ژاپن را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 4 بر صفر از سد ارشد از هند گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. اسماعیلی در این مرحله ادموند نازاریان از بلغارستان را با نتیجه 9 بر صفر مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی با نتیجه 2 بر یک المیر علی یف از جمهوری آذربایجان را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 60 کیلوگرم سید دانیال سهرابی در دور نخست با نتیجه 10 بر 2 از سد رأفت رشید از بلغارستان گذشت. وی در دور دوم مقابل حسرت جعفراف از آذربایجان با نتیجه 3 بر 1 پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی رفت. سهرابی در این مرحله مقابل الکساندر گورالی از مولداوی با نتیجه 4 بر 4 به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل ماکسیم اسکوراتوف از روسیه با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. سهرابی در این دیدار مقابل نیکا برولادزه از گرجستان با نتیجه 8 بر 6 مغلوب و پنجم شد.

دیدگاه ها

گزارش خطا

کاربر گرامی ،
به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید.