ملی پوش سابق والیبال به کمپین ورزش سه پیوست

ملی پوش سابق والیبال به کمپین ورزش سه پیوست


با دعوت از تشکری و میرزاجانپور؛
ملی پوش سابق والیبال به کمپین "ورزش سه" پیوست
بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران به کمپین "ورزش سه" برای کمک به سیل زدگان پیوست.
به گزارش "ورزش سه"، رحمان داوودی، بازیکن باتجربه والیبال ایران که فصل گذشته را در ترکیب تیم سایپا سپری کرد و در نهایت با نارنجی پوشان به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر رسید، به کمپین "ورزش سه" که در جهت کمک به آسیب دیدگان سیل های اخیر کشور راه اندازی شده، پیوست.
رحمان داوودی که چند سال سابقه حضور در تیم ملی والیبال ایران و درخشش در سطح جهان را هم دارد، بعد از پیوستن به این کمپین از 2 نفر دیگر از ملی پوشان سابق والیبال هم دعوت به عمل آورد.
داوودی درباره پیوستن خود به کمپین "ورزش سه" گفت: «رحمان داوودی، بازیکن سابق تیم ملی والیبال هستم. من هم به کمپین "ورزش سه" برای حمایت از سیل زدگان پیوستم. از آقایان آرمین تشکری و مجتبی میرزاجانپور هم دعوت می کنم تا به این کمپین ملحق شوند.»
وبسایت ورزش سه با همکاری سازمان جوانان و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کمپینی را برای کمک به آسیب دیدگان سیل های اخیر شروع کرده است. چهره های ورزشی و هنری همانند برانکو ایوانکوویچ، جواد نکونام، پژمان جمشیدی، امیر قلعه نویی، کیمیا علیزاده، یحیی گل محمدی، مجید جلالی، خداداد عزیزی، علیرضا منصوریان، و ... در این کمپین شرکت و یک نفر را برای کمک به سیل‌زدگان به چالش کشیدند تا این زنجیره برای جمع آوری هرچه بیشتر کمک‌های مردمی ادامه دار باشد.
هم‌وطنانی که قصد کمک به سیل‌زدگان را دارند می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن ایوا و یا کد دستوری #112*737* مبلغ موردنظر خود را به‌حساب جمعیت هلال‌احمر واریز نموده و رسید آن را برای وب‌سایت ورزش سه ارسال نمایند تا علاوه بر اجر معنوی، نامشان در میان شرکت‌کنندگان در کمپین ثبت شود.
کمپین ستاره‌ها 22 اردیبهشت آغاز و به مدت شش ماه در وب‌سایت ورزش سه ادامه خواهد داشت. کلیه کمک‌های نقدی و غیر نقدی ستاره‌های ورزشی و هنری مستقیماً به‌حساب جمعیت هلال‌احمر واریز خواهد شد و "ورزش سه"دخل و تصرفی در آن ندارد.

دیدگاه ها

گزارش خطا

کاربر گرامی ،
به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید.