وفادار ترین بازیکن لیگ به کمپین ورزش سه پیوست
بازیکنان - 30 خرداد 1398 ساعت 08:34 - 5.6K بازدید

وفادار ترین بازیکن لیگ به کمپین ورزش سه پیوست

با دعوت از هادی عقیلی
وفادار ترین بازیکن لیگ به کمپین ورزش سه پیوست
مربی و کاپیتان سابق سایپا عضو جدید کمپین ورزش سه برای کمک به مناطق زلزله زده است. 
به گزارش "ورزش‌ سه"،  ابراهیم صادقی بازیکن سابق تیم ملی و سایپا و سرمربی حال حاضر نارنجی پوشان پایتخت به کمپین ورزش سه برای کمک به مناطق زلزله زده پیوست. 
ابراهیم صادقی با پیوستن به این کمپین به ورزش سه گفت: باید از فرصتی که به دست آمده استفاده کنم به دلیل آگاهی دادن به مردم برای حضور ادامه دار در کمپین بازسازی مناطق زلزله زده که توسط سایت ورزش سه به راه افتاده است. 
سرمربی صادقی در ادامه سخنان خود گفت: هم‌چنین از دوست خوبم هادی عقیلی دعوت می‌کنم تا به این کمپین اضافه شود.
کمپین ورزش سه برای کمک به مناطق سیل زده با همکاری سازمان جوانان و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر آغاز به کار کرده و تا به امروز با استقبال چشمگیر چهره های ورزشی و هنری از جمله برانکو ایوانکوویچ، امیر قلعه نویی، جواد نکونام، علی قربانی، خداداد عزیزی، علیرضا منصوریان، پژمان جمشیدی و ... همراه بوده تا زنجیره ای بزرگ برای کمک به مردم عزیز ایران در مناطق سیل زده شکل بگیرد.

هموطنان عزیز می توانند با استفاده از اپلیکشین ایوا و یا کد دستوری #112*737* مبلغ مورد نظر خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز کنند و با ارسال آن به وب سایت ورزش سه، علاوه بر اجر معنوی، نامشان در میان شرکت کنندگان کمپین ثبت شود.

این کمپین از 22 اردیبهشت آغاز شده و به مدت 6 ماه در وب سایت ورزش سه ادامه می یابد و کلیه کمک ها بی تصرف مستقیما به حساب جمعیت هلال احمر واریز خواهد شد.

دیدگاه ها

گزارش خطا

کاربر گرامی ،
به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید.