آرش افشین در کمپین ورزش سه

آرش افشین در کمپین ورزش سه

برای کمک به بازسازی مناطق سیل زده؛
آرش افشین در کمپین ورزش سه

آرش افشین به کمپین ورزش سه برای بازسازی مناطق سیل زده پیوست و از ایمان مبعلی نیز دعوت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم سابق تیم ملی و استقلال که فصل گذشته در فولاد حضور داشت به کمپین ورزش سه پیوست و در ابتدا گفت: من آرش افشین به کمپین حمایت از مردم سیل زده ایران به خصوص خوزستان که با حمایت ورزش سه انجام می شود می پیوندم.

آرش افشین در ادامه با دعوت از مهندس فوتبال ایران گفت: همچنین از دوست خوبم آقای ایمان مبعلی دعوت می کنم تا در این کمپین کنار اهالی ورزش حضور داشته باشد.

وی در پایان افزود: به امید آبادانی سرزمینم.


تا به امروز چهره های ورزشی زیادی از جمله امیر قلعه نویی، کیمیا علیزاده، یحیی گل محمدی، مجید جلالی، خداداد عزیزی، علیرضا منصوریان، علی فتح الله زاده، فرزان عاشورزاده و ... ضمن حضور در این کمپین از دیگر چهره های ورزشی برای اضافه شدن به این جمع جهت انجام کار خیرخواهانه دعوت به عمل آوردند تا زنجیره این کمک ها ادامه دار باشد.


هموطنانی که قصد کمک به سیل زدگان را دارند می توانند با استفاده از اپلیکیشن ایوا و یا کد دستوری #112*737* مبلغ مورد نظر خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز کرده و رسید آن را برای وبسایت ورزش سه ارسال کنند تا علاوه بر اجر معنوی، نام شان در میان شرکت کنندگان در کمپین ثبت شود.


این کمپین از تاریخ 22 اردیبهشت ماه آغاز شده و به مدت 6 ماه ادامه خواهد داشت تا ستاره های محبوب مردم و چهره های ورزشی کمک های خود به مردم سیل زده را با استفاده از این کمپین به دست آنها برسانند.

دیدگاه ها

گزارش خطا

کاربر گرامی ،
به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید.