کاپیتان پیروز در کمپین ورزش سه
بازیکنان - 05 خرداد 1398 ساعت 09:23 - 1.7K بازدید

کاپیتان پیروز در کمپین ورزش سه

کاپیتان پیروز در کمپین ورزش سه

دعوت پیروز قربانی از امیر آبادی
کاپیتان سابق استقلال در کمپین ورزش سه


پیروز قربانی با دعوت از مهدی امیر آبادی گفت که باید نشان بدهیم یک ملت واحد هستیم.

به گزارش ورزش سه، پیروز قربانی مدافع سال های نه چندان دور استقلال که حالا به عنوان کارشناس و مربی در فوتبال فعالیت دارد، پس از پیوستن به کمپین ستاره ها، گفت: من با اهدای یک میلیون تومان، ۱۴ پتو و ۱۰ عروسک و کمک های نقدی دیگر در کمپین ورزش سه که برای کمک به هموطنان سیل زده ایجاد شده شرکت میکنم.

او در ادامه با دعوت از همبازی سابق خود گفت: از دوستم آقای مهدی امیر آبادی هم دعوت میکنم تا در این کمپین شرکت کند.

کاپیتان سابق آبی ها عنوان کرد: امیدوارم در این شرایط نشان بدهیم که یک ملت واحد هستیم و هوای یک دیگر را داریم.

وبسایت ورزش سه با همکاری سازمان جوانان و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کمپینی را برای کمک به آسیب دیدگان سیل های اخیر شروع کرده اند. چهره های ورزشی  و هنری همانند امیر قلعه نویی، کیمیا علیزاده، یحیی گل محمدی، محید جلالی، خداداد عزیزی، علیرضا منصوریان، علی فتح الله زاده و ... در این کمپین شرکت  و یک نفر را برای کمک به سیلزدگان به چالش می کشند تا این زنجیره برای جمع آوری هرچه بیشتر کمک های مردمی ادامه دار باشد.
 

هموطنانی که قصد کمک به سیل زدگان را دارند می توانند با استفاده از اپلیکیشن ایوا و یا کد دستوری #112*737* مبلغ مورد نظر خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز نموده و رسید آن را برای وبسایت ورزش سه ارسال نمایند تا علاوه بر اجر معنوی، نام شان در میان شرکت کنندگان در کمپین ثبت شود.
 
کمپین ستاره ها 22 اردیبهشت آغاز و به مدت شش ماه در وبسایت ورزش سه ادامه خواهد داشت. کلیه کمک های نقدی و غیرنقدی ستاره های ورزشی و هنری مستقیما به حساب جمعیت هلال احمر واریز خواهد شد و "ورزش سه"دخل و تصرفی در آن ندارد.

دیدگاه ها

گزارش خطا

کاربر گرامی ،
به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید.