محمد انصاری به کمپین ورزش سه پیوست

محمد انصاری به کمپین ورزش سه پیوست

مدافع چپ خوش اخلاق تیم پرسپولیس به کمپین ورزش سه برای کمک به سیل زدگان ملحق شد و از همبازی سابق خود نیز دعوت کرد.

به گزارش ورزش سه، محمد انصاری این روزها کم کم آماده ورود به میادین می‌شود. او که در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا دچار آسیب دیدگی شد، دیروز در تمرینات گروهی پرسپولیس شرکت کرد و به نظر می‌رسد آماده حضور در لیگ نوزدهم خواهد شد. انصاری چند روز پیش با دعوت علی علیپور به کمپین کمک به سیل زدگان کشور روبرو شد و خیلی زود به این پویش پیوست و گفت:به دعوت از علی علیپور در کمپین سیل زدگان کشورمان که سایت ورزش سه برقرار کرده شرکت میکنم.

مدافع با اخلاق تیم پرسپولیس در ادامه با دعوت از همبازی سابق خود عنوان کرد: صادق محرمی را به این چالش دعوت میکنم.

وبسایت ورزش سه با همکاری سازمان جوانان و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کمپینی را برای کمک به آسیب دیدگان سیل های اخیر شروع کرده اند. چهره های ورزشی  و هنری همانند امیر قلعه نویی، کیمیا علیزاده، یحیی گل محمدی، محید جلالی، خداداد عزیزی، علیرضا منصوریان، علی فتح الله زاده و ... در این کمپین شرکت  و یک نفر را برای کمک به سیلزدگان به چالش می کشند تا این زنجیره برای جمع آوری هرچه بیشتر کمک های مردمی ادامه دار باشد.

هموطنانی که قصد کمک به سیل زدگان را دارند می توانند با استفاده از اپلیکیشن ایوا و یا کد دستوری #112*737* مبلغ مورد نظر خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز نموده و رسید آن را برای وبسایت ورزش سه ارسال نمایند تا علاوه بر اجر معنوی، نام شان در میان شرکت کنندگان در کمپین ثبت شود.

کمپین ستاره ها 22 اردیبهشت آغاز و به مدت شش ماه در وبسایت ورزش سه ادامه خواهد داشت. کلیه کمک های نقدی و غیرنقدی ستاره های ورزشی و هنری مستقیما به حساب جمعیت هلال احمر واریز خواهد شد و "ورزش سه"دخل و تصرفی در آن ندارد.

دیدگاه ها

گزارش خطا

کاربر گرامی ،
به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید.