صخره تیم ملی به کمپین ورزش سه پیوست
کمپین ستاره ها - 02 خرداد 1398 ساعت 10:18 - 2.2K بازدید

صخره تیم ملی به کمپین ورزش سه پیوست

برای کمک به بازسازی مناطق سیل زده؛
صخره تیم ملی به کمپین ورزش سه پیوست

ستاره خط دفاعی تیم ملی فوتبال ایران نیز به کمپین خیریه ستاره های ورزش سه پیوست.

به گزارش ورزش سه، مرتضی پور علی گنجی مدافع تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ که در ۵ سال گذشته مهم ترین رکن دفاعی تیم ملی به شمار آمده است، در کمپین خیریه ستاره های ورزش سه شرکت کرد.

پورعلی در این پیام ویدیویی از همه مردم به خصوص متمولین درخواست میکند با همدلی و همیاری وضعیت مناطق آسیب دیده از سیل فروردین ماه را به حالت اولیه بازگردانند. پورعلی گنجی همچنین خود مبلغی را برای کمک به بازسازی مناطق سیل زده در نظر گرفته که به هلال احمر اهدا کرده است.

او که متولد شهر بابل در شمال کشور است، در ماه های گذشته نیز چند باری به مناطق سیل زده آق قلا سر زده و به اندازه وسع خود در یاری به هموطنانش کوشا بوده است.

وبسایت ورزش سه با همکاری سازمان جوانان و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کمپینی را برای کمک به آسیب دیدگان سیل های اخیر شروع کرده اند. چهره های ورزشی  و هنری همانند امیر قلعه نویی، کیمیا علیزاده، یحیی گل محمدی، محید جلالی، خداداد عزیزی، علیرضا منصوریان، علی فتح الله زاده و ... در این کمپین شرکت  و یک نفر را برای کمک به سیلزدگان به چالش می کشند تا این زنجیره برای جمع آوری هرچه بیشتر کمک های مردمی ادامه دار باشد.

هموطنانی که قصد کمک به سیل زدگان را دارند می توانند با استفاده از اپلیکیشن ایوا و یا کد دستوری #112*737* مبلغ مورد نظر خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز نموده و رسید آن را برای وبسایت ورزش سه ارسال نمایند تا علاوه بر اجر معنوی، نام شان در میان شرکت کنندگان در کمپین ثبت شود.

کمپین ستاره ها 22 اردیبهشت آغاز و به مدت شش ماه در وبسایت ورزش سه ادامه خواهد داشت. کلیه کمک های نقدی و غیرنقدی ستاره های ورزشی و هنری مستقیما به حساب جمعیت هلال احمر واریز خواهد شد و "ورزش سه"دخل و تصرفی در آن ندارد.

دیدگاه ها

گزارش خطا

کاربر گرامی ،
به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید.