قهرمان اسنوکر ایران به کمپین ستاره های ورزش سه پیوست

قهرمان اسنوکر ایران به کمپین ستاره های ورزش سه پیوست

حسین وفایی با اهدای جلیقه ای که با آن تاریخ ساز شد، به کمک سیلزدگان کشور پیوست.

وفایی، اولین ایرانی است که توانست جواز حضور در رقابت های اسنوکر حرفه ای جهان را کسب کند. او همچنین در رقابت های زیر 21 سال اسنوکر آسیا در سال های 2011 و 2012 عنوان قهرمانی را کسب کرد.

این ورزشکار صاحب نام کشورمان در ویدئویی که برای وبسایت ورزش سه ارسال کرده می گوید: من،حسین وفایی اولین اسنوکر باز حرفه ای ایران در کمپین ورزش سه که با هدف کمک به آسیب دیدگان سیل زده تشکیل شده شرکت می کنم و جلیقه ای که دو بار با آن تاریخ ساز شدم و در همه مسابقات بر تن داشتم را تقدیم عزیزان سیل زده می کنم امیدوارم با این کار کمک کوچکی کرده باشم.

با شروع کمپین خیریه "ستاره ها" توسط وبسایت ورزش سه در 22 اردیبهشت ماه، ورزشکاران و مربیان مختلفی برای کمک به آسیب دیدگان سیل های اخیر کشور اعلام آمادگی نموده اند. از برانکو ایوانکویچ و وینفر شفرد گرفته تا امیر قلعه نویی، خداداد عزیزی، کیمیا علیزاده، علیرضا منصوریان، ایمان مبعلی، علی فتح الله زاده، مجید جلالی و یحیی گل محمدی از جمله چهره های ورزشی هستند که تاکنون برای کمک به سیلزدگان اعلام آمادگی و حضور کرده اند.

وبسایت ورزش سه در راستای مسئولیت اجتماعی خود، با انعقاد تفاهم نامه ای با سازمان جوانان و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی  کمپین ستاره ها را راه اندازی کرده است. در این کمپین خیریه ستاره های ورزشی و فرهنگی و هنری با اعلام حضور و اهدای مبالغ نقدی و یا  افتخارات خود به نفع سیلزدگان، یک چهره دیگر را برای کمک به آسیب دیدگان سیل های اخیر به چالش می کشند.

همچنین هواداران چهره های ورزشی و هنری می توانند با استفاده از اپلیکیشن ایوا و یا کد دستوری #112*737* مبلغ مورد نظر خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز نموده و رسید آن را برای وبسایت ورزش سه ارسال نمایند تا علاوه بر اجر معنوی، نام شان در میان شرکت کنندگان در کمپین ثبت شود.

دیدگاه ها

گزارش خطا

کاربر گرامی ،
به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید.