شماره 10 محبوب آبی ها به کمپین ورزش سه پیوست
کلیپ ثانیه ای - 29 اردیبهشت 1398 ساعت 08:57 - 3.4K بازدید

شماره 10 محبوب آبی ها به کمپین ورزش سه پیوست

علیرضا منصوریان یا همان شماره ده معروف استقلال برای شرکت در کمپین خیریه ستاره ها اعلام حضور کرد.

بازیکن سابق استقلال و تیم ملی در ویدئویی که برای ورزش سه ارسال کرده می گوید: قبل از عید اتفاقات دردناکی رخ داد و سیل اقصی نقاط کشور را فرا گرفت و ما سال جدید را با غم شروع کردیم. از سراسر دنیا پیغام فرستادند که حاضر به کمک هستند. ایرانی یعنی عشق یعنی علاقه، همگی باید کمک کنیم تا این آسیب های جدی زودتر برطرف شود. من از سال 1374 در تیم ملی بودم و سال 73 هم به استقلال آمدم.دو،سه عدد پیراهن بسیار خوب در کلکسیون افتخاراتم دارم که از بین آن ها پیراهن شماره 10 که مربوط به روز خداحافظی ام است که بسیار هم دوستش دارم به همراه یک پیراهن تیم ملی به این کمپین تقدیم می کنم. با توجه به اینکه سایت ورزش سه کمپینی را راه انداخته با افتخار در آن شرکت و پیراهن هایم را تقدیم می کنم و امیدوارم در مسیر هزینه شدن برای مشکلات سیل زدگان به کار رود.

سرمربی حال حاضر "ذوب آهن" همچنین حمید استیلی را به این چالش دعوت کرده است.

وبسایت "ورزش سه"با همکاری سازمان جوانان و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کمپینی را برای کمک به آسیب دیدگان سیل های اخیر شروع کرده اند. چهره های ورزشی و هنری همانند: امیر قلعه نویی، خداداد عزیزی، یحیی گل محمدی، کیمیا علیزاده، و ... در این کار خیر شرکت و یک نفر را نیز به این چالش دعوت نموده اند.

هموطنانی که قصد کمک به سیل زدگان را دارند می توانند با استفاده از اپلیکیشن ایوا و یا کد دستوری #112*737* مبلغ مورد نظر خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز نموده و رسید آن را برای وبسایت ورزش سه ارسال نمایند تا علاوه بر اجر معنوی، نام شان در میان شرکت کنندگان در کمپین ثبت شود.

کمپین ستاره ها 22 اردیبهشت آغاز و به مدت شش ماه در وبسایت ورزش سه ادامه خواهد داشت. کلیه کمک های نقدی و غیرنقدی ستاره های ورزشی و هنری مستقیما به حساب جمعیت هلال احمر واریز خواهد شد و "ورزش سه"دخل و تصرفی در آن ندارد.

دیدگاه ها

گزارش خطا

کاربر گرامی ،
به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید.