تمام گلهای تیم واتفورد در جام FA CUP
جام حذفی Fa Cup - 28 اردیبهشت 1398 ساعت 01:47 - 2.4K بازدید

تمام گلهای تیم واتفورد در جام FA CUP

خاوی گراسیا، سرمربی واتفورد که تیمش امروز در فینال جام حذفی انگلیس به مصاف منچسترسیتی می‌رود می‌گوید مطمئن است شاگردانش می‌توانند به پیروزی رسیده و تاریخسازی کنند.  

 

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه فردا واتفورد در فینال جام حذفی انگلیس، در استادیوم ومبلی به مصاف منچسترسیتی، قهرمان لیگ برتر می‌رود، خاوی گراسیا، سرمربی واتفورد می‌گوید او و بازیکنانش می‌دانند که این بهترین فرصت برای تاریخسازی آنها است. گراسیا که مشخص بود از هم‌اکنون به خاطر بازی فردا هیجان‌زده است گفت مطمئن است شاگردانش می‌توانند در مقابل سیتی به پیروزی رسیده و تاریخسازی کنند.

گراسیا در این باره گفت:" من می‌دانم فردا چه روز مهمی است. ما یک بازی بسیار مهم در پیش داریم. دلم می‌خواهد با این باشگاه تاریخسازی کنم ولی برای رسیدن به این افتخار باید سیتی را ببریم".

 

سرمربی اسپانیایی واتفورد در ادامه گفت:" بعد از آن باید صبر کرد و دید سال آینده هم می‌توانیم دوباره به یک فینال برسیم یا نه. ولی فعلا باید همه هوش و حواس‌مان به لحظه حال باشد. به این بازی. این لحظه، لحظه ما است و باید این را با جان و دل احساس کنیم. شک ندارم بازیکنانم این را می‌دانند و آماده‌اند برای پیروزی از جان و دل مایه بگذارند".

 

سرمربی 49ساله و اسپانیایی واتفورد در ادامه صحبت‌هایش گفت:" مادرم برای تماشای بازی فینال می‌آید. مدتها است او را ندیده‌ام. این برایم خیلی خاص است. او قبلا سعی کرد برای تماشای بازی‌های واتفورد به اینجا بیاید ولی نتوانست. حالا به آخرین بازی فصل رسیده‌ایم و او بهترین فرصت را برای دیدن من و خانواده‌ام پیدا کرده و امیدوارم بتوانم با هدیه دادن قهرمانی، خوشحالش کنم".

 

 

دیدگاه ها

گزارش خطا

کاربر گرامی ،
به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید.