مهارتهای آنتوان گریزمن خرید احتمالی بارسلونا
لالیگا - 25 اردیبهشت 1398 ساعت 21:40 - 11.7K بازدید

مهارتهای آنتوان گریزمن خرید احتمالی بارسلونا

آنتوان گریزمن (تلفظ فرانسوی: ​[ɑ̃twan ɡʁijɛzman];[۱] (زاده ۲۱ مارس ۱۹۹۱ - ماکن) بازیکن فوتبال اهل کشور فرانسه است که به عنوان مهاجم برای باشگاه فوتبال اتلتیکومادرید و تیم ملی فرانسه بازی می‌کند.

از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ در باشگاه اسپانیایی رئال سوسیداد بازیمی‌کرد و به عنوان یکی از مهم‌ترین اعضای تیمش شناخته می‌شد. وی برای شکستن رکورد گلزنی برای باشگاهش، در فصل ۱۵–۲۰۱۴ نامزد دریافت بهترین بازیکن فصل شد؛ و همچنین در سال ۲۰۱۶، نامزد دریافت بهترین بازیکن لالیگا، بهترین بازیکن فیفا و توپ طلا شد. همچنین وی برنده لیگ اروپا در فصل ۱۸–۲۰۱۷ همراه با اتلتیکو مادرید شد

گریزمن برای رده‌های مختلف سنی فرانسه بازی کرده‌است. وی همچنین عضو تیم زیر ۱۹ ساله‌های فرانسه که در جام جهانی ۲۰۱۰ قهرمان شدند بود. وی اولین گل ملی خود برای تیم بزرگسالان فرانسه را در سال ۲۰۱۴ به ثمر رساند و بعد از آن به همراه فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۴ حضور داشت، اما در یک چهارم نهایی مغلوب المان شدند. در سال ۲۰۱۶ نیز با فرانسه به فینال جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ رسید اما در آنجا مغلوب پرتغال شد. اما در سال ۲۰۱۸ به همراه فرانسه توانست قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ شود و با زدن ۴ گل، عنوان سومین بازیکن برتر را از آن خود کرد.

او در سال 2017 در اسپانیا با اریکا چوپرنا ازدواج کرد.درحالی که در سال 2016 صاحب اولین فرزند خود «میا» شده بودند. آشنایی گریزمان و چوپرنا به سال 2011 در کالج سن سباستین اسپانیا برمیگردد .

دیدگاه ها

گزارش خطا

کاربر گرامی ،
به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید.