خلیل‌زاده: استقلال از لیگ قهرمانان آسیا انصراف می‌دهد!
ایران - 28 دی 1398 ساعت 00:30 - 17.7K بازدید

خلیل‌زاده: استقلال از لیگ قهرمانان آسیا انصراف می‌دهد!

کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا بالاترین نهاد تصمیم گیری در این فدراسیون است که مهدی تاج، رئیس اسبق فدراسیون فوتبال ایران نیز در آن عضویت دارد؛ فردی که مدیران باشگاهی از صبح با او در تماس هستند تا بتوانند با لابی او را به سود ایران و میزبانی تیم های ایرانی را بازگردانند اما مشخص نیست که تاج بتواند سایر مدیران عضو در این کمیته را قانع کند. با این حال از بین تیم‌های فوتبال ایرانی، تیم استقلال فاقد مدیرعامل قانونی است و باشگاه شهر خودرو نیز عالی ترین مقام اجرایی خود را به سمت سرمربی ارتقا داده است اما سپاهان و پرسپولیس که شرایط مشخصی دارند، می‌توانند در گفتگو با مدیران تیم های رقیب و همچنین مسئولان afc شرایط را کمی به سود خود تغییر دهند تا کمیته اجرایی تصمیم کمیته مسابقات را وتو کند.
موضوع سلب میزبانی از تیم‌های ایرانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برای اولین بار شب گذشته توسط یک روزنامه نگار عربستانی منتشر شد و مشخصاً به تحرک تیم‌های عربی در این زمینه مرتبط است. تیم الکویت که قرار بود این هفته با استقلال در تهران مسابقه بدهد، فعلا اولین برنده این تصمیم است چرا که مسابقه این تیم با استقلال قطعا در قطر برگزار می‌شود.
تیم الرفاه بحرین نیز که با تیم شهر خودرو مسابقه خواهد داد به دنبال برگزاری بازی در یک زمین بی طرف است اما مدیران شهر خودرو اعلام کردند که حاضر به مسابقه در زمین بی طرف نیستند و از این رقابت ها کنار خواهند کشید.

دیدگاه ها

گزارش خطا

کاربر گرامی ،
به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید.