گلزنی بالوتلی برای برشا به لطف خوش قدمی دخترش
سری آ - 12 مهر 1398 ساعت 00:14 - 3.2K بازدید

گلزنی بالوتلی برای برشا به لطف خوش قدمی دخترش

مهاجم اسبق تیم ملی ایتالیا امروز پس از مدت‌ها توانست در لیگ ایتالیا گلزنی کند تا روزی به‌یادماندنی برای دخترش رقم‌زده باشد.

هفته ششم سری آ, در ورزشگاه سن پائولو دو تیم ناپولی و برشا به مصاف هم رفتند که در این بازی شاگردان کارلتو توانستند به چهارمین پیروزی خود در لیگ دست یابند.


اما قهرمان داستان این دیدار شاید فراتر از این برد وباخت ها باشد. سوپر ماریو امروز 29 سپتامبر برخلاف روال همیشه هنگام ورود به زمین دخترش را بغل کرد و در کنار خط ایستاد تا شاید قدم‌های" پیا " بتواند گره را از کار پدر بگشاید. (پیا در زبان ایتالیایی، یعنی شایسته). نکته جالب‌توجه اینکه" پیا "در کنار مادرش در شهر ناپولی زندگی می‌کند و او بر خلاف تصور با لباس ناپولی در زمین حاضر شد چراکه او طرفدار سرسخت ناپولی است.
بالوتلی امروز در حالی پا به سن پائولو می‌گذاشت که 1468 روز در لیگ ایتالیا گل نزده بود اما امروز قرار بود شادی گلش را در کنار دخترش جشن بگیرد.  بالوتلی در حالی توانست دروازه  "داویده اوسپینا" را باز کند که تیمش دوگل از حریفش عقب بود و شاید جایی برای شادی گل باقی نگذاشته بود. بالوتلی در دقیقه 68 در پی ارسال کرنری با یک پرش کوتاه دروازه ناپولی را بار کرد تا طلسم گلزنی هایش را در لیگ ایتالیا بشکند. اما برنده امروز دیدار ناپولی و برشا "پیا بالوتلی "بود چراکه هم تیمش برنده شد و هم پدرش بعد از مدت‌ها گل زد، درست همان چیزی که او آرزو کرده بود.

 

دیدگاه ها

گزارش خطا

کاربر گرامی ،
به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید.