محمد نصرتی مدافع با سابقه ایران به کمپین ورزش سه پیوست

محمد نصرتی مدافع با سابقه ایران به کمپین ورزش سه پیوست


با دعوت از سعید دقیقی صورت گرفت
زننده گل صعود جام جهانی در کمپین ورزش سه
زننده گل صعود ایران به جام جهانی 2006 و مدافع سابق پاس و پرسپولیس با دعوت از دوست قدیمی خود به کمپین ورزش سه پیوست.
به گزارش "ورزش سه"،محمد نصرتی از آن دست بازیکنانی است که در دهه 80 و اوایل 90 همواره نامش در میان ستاره های لیگ و تیم ملی به گوش می رسید. مدافعی که کار خود را با پاس استارت زد و از همان جا به تیم ملی ایران رسید تا یکی از مهره های اصلی و چند پستی در جمع ملی پوشان لقب بگیرد.
نصرتی که بعد از پاس در مقطعی پیراهن پرسپولیس همین طور تراکتورسازی را نیز برتن کرد حالا در اولین سال های دوران بازنشستگی در صدد ورود به عرصه مربیگری است. این چهره محجوب فوتبال ایران که همه او را با گل به یادماندنی مقابل بحرین و قطعی کردن صعود به جام جهانی 2006 به یاد می آورند در ادامه اضافه شدن چهره های سرشناس ورزشی به کمپین حمایتی ورزش سه از سیل زده های جنوب و شمال ایران، به این امر خیز پیوست.
محمد نصرتی در پیام خود در راه پیوستن به کمپین ورزش سه گفت:«بعد از دعوت شدن به این کمپین با افتخار آمادگی خودم را برای کمک به هموطنان آسیب زده اعلام می کنم. امیدوارم که دیگر شاهد این اتفاقات ناگوار در کشور عزیزمان نباشیم».
او در ادامه گفت: «از دوست عزیزم آقای سعید دقیقی هم برای حضور در این کمپین که زیر نظر ورزش سه برگزار می شود، دعوت می کنم».
وبسایت ورزش سه با همکاری سازمان جوانان و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کمپینی را برای کمک به آسیب دیدگان سیل های اخیر شروع کرده است. چهره های ورزشی و هنری همانند برانکو ایوانکوویچ، جواد نکونام، پژمان جمشیدی، امیر قلعه نویی، کیمیا علیزاده، یحیی گل محمدی، مجید جلالی، خداداد عزیزی، علیرضا منصوریان، و ... در این کمپین شرکت و یک نفر را برای کمک به سیل زدگان به چالش کشیدند تا این زنجیره برای جمع آوری هرچه بیشتر کمک‌های مردمی ادامه داشته باشد.
هم‌وطنانی که قصد کمک به سیل‌زدگان را دارند می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن ایوا و یا کد دستوری #112*737* مبلغ موردنظر خود را به‌حساب جمعیت هلال‌احمر واریز نموده و رسید آن را برای وب‌سایت ورزش سه ارسال نمایند تا علاوه بر اجر معنوی، نامشان در میان شرکت‌کنندگان در کمپین ثبت شود.
کمپین ستاره‌ها 22 اردیبهشت آغاز و به مدت شش ماه در وب‌سایت ورزش سه ادامه خواهد داشت. کلیه کمک‌های نقدی و غیر نقدی ستاره‌های ورزشی و هنری مستقیماً به‌حساب جمعیت هلال‌احمر واریز خواهد شد و "ورزش سه"دخل و تصرفی در آن ندارد.

دیدگاه ها

گزارش خطا

کاربر گرامی ،
به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید.